poniedziałek, 26 września 2016

Urodzinowo

Ostatnio dałam nowe życie mojej starej torebce :) niestety urwał się jej pasek, gdzie nie gdzie przetarła się skóra. Już nie nadawała się do użytku. Przesiedziała na strychu dobre 3-4 lata. Nie wyrzucałam jej gdyż podobał mi się jej kolor.
W końcu mogłam ją wykorzystać i zrobiłam album na wyjątkową okazję - 1 urodzinki !
Niestety materiał był delikatny i praca z nim bardzo uciążliwa, bo zbyt mocne naciągnięcie powodowało, że tworzyły się dziurki... ale uff po wielu zmaganiach album powstał.
Otwiera się na zatrzaski magnetyczne. Motywem przewodnim, powtarzającym się na albumie są słodkie misie. A w środku miejsce na zdjęcia, 200 zdjęć w formacie 10x15 wkładanych w foliowe kieszonki, koronka, granatowy papier ozdobny i dedykacja.





                           I jedno zdjęcie z samej uroczystości :)Album chyba się spodobał:)

                                                              A torebka wyglądała tak:



Pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-urodziny-challenge-birthday.html
         https://itsjfun.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-30-podaruj-im-drugie-zycie.html

5 komentarzy:

  1. Obłędna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) Taką torebkę szkoda byłoby wyrzucić, świetnie ją wykorzystałaś! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za każdą pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń