niedziela, 29 października 2017

Teraz i tu

Powracam po dość długim czasie do pisania na blogu. Trochę więcej czasu teraz mam, gdyż jestem na etapie poszukiwania pracy.  Po mimo tego, że nie pracuję to ciągle jest coś do zrobienia :)
a tu trzeba gdzieś pojechać, a tam, a to zająć się siostrzenicą, a tu by się przydał remoncik...

Ale i tak najbardziej w tym miesiącu byłam zajęta moimi nowymi żyjątkami :) kotkami, a że kocham koty to ciągle z nimi przesiadywałam. :D Ta puchatość ich mnie fascynuje :)

Poniżej chyba najpiękniejsza scena: matka ze swoimi młodymi. Uroczy widok :)
kto zgadnie ile jest kotów na zdjęciu ? :D




http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/10/fotogra-pazdziernik.html



3 komentarze:

  1. Jakie słodziaki:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doliczyłam się pięciu kociaków - słodziaków! Dziękujemy za udział w zabawie w ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń